luni, 26 ianuarie 2015

Puterea prezentului

Probabil ca si tu de multe ori te-ai gandit cat de bine era vara, fara noroi, fara caciula.
Insa adu-ti aminte ca la fel de bine vara, iti doreai sa vina iarna, sau poate toamna.
La fel se intampla si cu etapele vietii. Au existat momente in care parca nu era suficient unde erai si aveai impresia ca ajungand acolo (in viitor) vei cuceri muntii ? Insa cu cat inaintam in varsta, nu mai avem ce sa proiectam in viitor si  incepem sa ne raportam la trecut.
Haideti sa ne bucuram de fiecare moment care ne este dat !
Trecutul si viitorul sunt doar o iluzie,
Singurul moment care exita este cel de ACUM!
Bucura-te de clipa de Acum!

Poem
" Era primavara, dar vara era cea pe care o doream,
Zilele calduroase si plimbarile in natura.

Era vara, dar toamna era cea pe care o doream,
Frunzele pline de culoare si aerul curat si proaspat.

Era toamna, dar iarna era cea pe care o doream, 
Zapada frumoasa si bucuria sarbatorilor de iarna.

Era iarna, dar primavara era cea pe care o doream
Caldura si inflorirea naturii.

Eram un copil, dar sa fiu adult era tot ce-mi doream,
Voiam sa gust libeartatea si respectul

Aveam 20 ani, dar imi doream sa am 30, 
Sa fiu matur si sofisticat.

Eram la varsta de mijloc, dar imi doream sa am 20 din nou, 
mi-era dor de tineretea si spiritul liber.
Ieseam la pensie, dar imi doream inca sa fiu la varsta de mijloc, 
sa am prezenta si claritatea mintii, fara limitare.
Acum, viata mea e pe sfarsite si realizez ca niciodata nu am primit ce am vrut."
Autor Necunoscut- Extras din cartea "Invitatie la Viata- Tania Tita"

Singurul moment care exita este cel de ACUM!
Bucura-te de clipa de Acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu