luni, 9 martie 2015

Atunci cand viata nu este asa cum vrei tu,

inseamna ca Universul are un plan mai maret decat cel pe care il vezi tu.

Se intampla adesea sa dam vina pe viata, pe familie, pe conditia sociala pentru insuccesele noastre. Insa, fie le vedem ca pe insuccese fie ca pe lectii de viata pe care trebuie sa le invatam, sa le armonizam si alchimizam in iubire.

Am vazut recent filmul „ El Camino „ care dezvaluie  o poveste extraordinara despre drumul Sfant catre Santiago de Compostela. In primele 10 minute din film, am auzit o fraza excelenta care mi-a atras atentia si pe care imi doresc sa o impartasesc cu tine.


Poti vizualiza filmul aici: El Camino
( Discutie intre tata si fiu. Tatal fiind suparat de faptul ca fiul a renuntat la facultate, nu isi croise inca un drum in viata si hotarase sa plece sa exploreze lumea.)
Tatal: Cand te intorci?
Fiul : Nu stiu.
Tatal: Deci nu ti-ai facut niciun plan?
Fiul: Parca vorbisem ca daca te las sa ma conduci, n-ai sa-mi ti predica aia despre cum imi distrug viata.
Tatal: Am mintit. Cei mai multi oameni nu-si permit sa plece cand vor, unde vor.
Fiul: Eu nu sunt – Cei mai multi- . Daca nu-mi dai Binecuvantarea, este in regula, dar nu ma judeca.
Tatal: Poate ca viata mea de aici, nu ti se pare cine stie ce, dar eu am ales-o.
Fiul: Nu-ti alegi viata, tata. O traiesti.

Ultima fraza, pe care am subliniat-o mi se pare esentiala pentru ca noi toti sa o intelegem si sa o integram.

Viata trebuie traita, asa cum este ea, cu bucurie si credinta. Fiecare dintre noi avem propriile lectii de invatat, motiv pentru care de-alungul acestei calatorii intalnim atat lucruri si oameni minunati cat si obstacole. Ele vin catre noi pentru a ne ajuta sa invatam din greseli. 

Exista un moment in viata fiecaruia, mai devreme sau mai tarziu cand se face un click mental, un „shift „ de la vechea constiinta bazata pe  „ competitie, frica, ignoranta” la noua constiinta bazata pe „ integritate, credinta si iubire”.

Daca scopul si misiunea ta pe acest pamant este ca tu sa explorezi lumea, sa reinventezi roata, sa fii in top Forbes sau sa dormi pe banca din parc inseamna ca acestea sunt roadele semintelor pe care le-ai plantat in trecut. Cum spune romanul „ Dupa fapta si rasplata.”
Oricum ar fi, inseamna ca asa trebuie sa fie. Inseamna sa te deschizi si sa comunici cu linistea din interiorul tau, sa lasi viata sa curga prin tine, sa nu mai opui rezistenta si sa crezi ca altcineva este vinovat pentru situatia ta.

Toti marii intelepti si traineri de dezvoltare personala spun : pentru a avea succes intai trebuie sa fii persoana care trebuie, ca sa poti sa faci ceea ce este necesar, ca sa ai ceea ce iti doresti.
Renunta sa-i mai invinovatesti pe ceilalti, iesi din starea de victima si alege sa vezi si sa traiesti viata prin prisma iubirii.

Daca nici viata ta nu este asa cum ti-ai imaginat-o atunci iti propun sa faci in fiecare zi 2 exercitii scurte, care pe mine m-au ajutat extraordinar de mult.
1.     Incepe si incheie fiecare zi cu un mesaj plin de recunostinta si binecuvantare fata de tine, oamenii care pe inconjoara, actiunile care le intreprinzi si fata de intreg Universul.
2.     De fiecare data cand experimentezi o stare de neliniste, inseamna ca organismul tau se afla in starea de frica care altereaza echlibrul Fizic-Mental Emotional. Iti recomand sa repeti exercitiul de mai sus, alchimizand totul in iubire.

Astept cu drag mesaje tale pe adresa: qyogaflow@gmail.com

Daca crezi ca acest mesaj ar ajuta si pe altcineva, m-as bucura sa le redirectionezi acest link.

Cu mult drag,

Simona,
www.QYogaFlow.blogspot.ro
Self Discovery  Holistic  Health  Wealth
Romania  Bucharest  0722.456.564  QYOGAFLOW@GMAIL.COM



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu